بررسی کاربرد های هولوگرام محو شونده
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

موارد استفاده هولوگرام محو شونده

هولوگرام های محوشونده کاربرد های فراوانی دارد که از جمله کاربرد های این هولوگرام ، برچسب ضمانت است . زمانی که این برچسب بر روی محصولی قرار بگیرد بدین معنی است که آن محصول اصل بوده و با اطمینان خاطر می توانید ظان را خریداری نمایید . یکی دیگر از کاربرد های هولوگرام های محوشونده در اسنادی است که نیاز به امنیت بالا دارند چرا که امضای هولوگرافی بیانگر این موضوع است که ان کالا یا نامه و ... پیش از این باز نشده است .

تقریبا هیچ از یک تولید کنندگان با مشکل بازگشایی بسته ها در محل های فروش و یا ترابری روبه رو نمی شوند .قراردادن هولوگرام های محوشونده در بسته بندی ها محصول را در برابر کلاهبرداری های بعدی محافظت می کند.هولوگرام های ثبت شده بر روی محصولات بسته بندی شده این اطمینان خاطر را در مشتریان به وجود می آورد که محصول برای اولین بار بازگشایی می شود.

هولوگرام چیست؟

هولوگرام های محوشونده  به صورت برچسب بر روس اسناد و مدارک و برچسب ها قرار می گیرد و هزینه ی نگهداری آن نسبت به سایر هولوگرام ها بیشتر است . 

یکی از کاربرد های هولوگرام محو شونده تزینی بودن و جلب نظر مشتری است و مشخصات امضای هولوگرافی را در بر میگیرد . زمانی که نام و لوگوی شرکتی به کمک این برچسب ها بر روی محصولاتش قرار میگیرد افراد با اطمینان بیشتری آن محصول را خریداری می کنند . 

 

 

 
 
 




:: برچسب‌ها: هولوگرام , ساخت هولوگرام , طراحی هولوگرام , هولوگرام سه بعدی ,طراحی هولوگرام , ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1598304000