کیت پردازشگر هولوگرافی چیست؟
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

استفاده های کیت پردازشگر هولوگرافی

نکته مهم: دستورالعملهای پیش رو در استفاده از کیت پردازشگر هولوگرافی JD-2 از روی دستورالعملهای موجود در هر پکیج از کیت JD-2 استخراج و اصلاح شده است. دستورالعملهای آورده شده در این مقاله فقط برای راحتی شما هستند. برای درک ایمن و کاملل شما از JD-2، شما باید به دستورالعملها و نکات ایمنی شیمیایی که در هر پکیج JD-22 آمده است، اتکا کنید.
هولوگرام

مانند بسیاری از تمیزکننده های خانگی رایج، JD-2 شامل مواد شیمیایی میشود و باید با دقت با آن رفتار شود. بهتر است در هنگام تمرین از محافظ چشم، ماسک ضد غبار، پیشبند و دستکش لاستیکی در هنگام ترکیب کردن مواد شیمیایی هولوگرام استفادهه  شود. هرچند محلول های شیمیایی قابلیت بخارشدگی پایینی دارند، کار کردن در یک محیط تهویه شده توصیه میشود.

ساخت هولوگرامها با کیت JD-2

کیت تکمیل کننده و پردازش کننده هولوگرافی JD-2، همه موارد شیمیایی مورد نیاز برای ساخت هولوگرام را با استفاده از صفحات هولوگرافیک PFG-01 Slavich و نیز VPR ,VPR-M و همچنین ورقه های فیلم فراهم میکند (برای شیرابه های PFG-03 و BB از JD-44 استفاده کنید). به سادگی مواد شیمیایی خشک را در کیت JD-22 با آب ترکیب کنید تا اجزای تکمیل کننده و محلول سفیدکننده (bleach) را ایجاد کنید. این مقاله به صورت گام به گام توضیح میدهد که چگونه این کار را انجام دهید و چگونه از کیت پردازشگر هولوگرافی JD-22 برای ساختهولوگرام روی صفحات استفاده کنید. اگر شما از صفحات فیلم هولوگرافیکاستفاده میکنید، بعد از تابش و قبل از پردازش، صفحات فیلم را از نگهدارنده فیلم خارج کنید.

هولوگرافی

 





:: برچسب‌ها: هولوگرام, هولوگرافی, هولوگرافیک, چاپ هولوگرام, ساخت هولوگرام, تولید هولوگرام, برچسب هولوگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: